FAQ
Pytania i odpowiedzi
1. Czy towar jest nowy?
Stan każdego towaru jest zaznaczony w „dodatkowych informacjach” każdego przedmiotu. Najczęściej oferujemy towar powystawowy.
2. Czemu ceny produktów są tak niskie ?
Ceny są atrakcyjne ponieważ sprzedajemy telefony powystawowe, oraz sprzedając w naszym sklepie internetowym nie płacimy prowizji portalów sprzedażowych (np. allegro)
3. Czy można Was znaleźć na allegro?
Tak, sprzedajemy również na allegro pod nickiem „iLovePhone” , aczkolwiek ceny na allegro są wyższe niż na ceny na naszym sklepie internetowym, ponieważ zawierają dodatkową prowizję allegro.
4. Czy telefony są oryginalne?
Tak, sprzedajemy tylko i wyłącznie oryginalne produkty.
5. Co to znaczy telefon powystawowy?
Produkty outlet to sprzęt pochodzący z końcówek kolekcji, wyprzedaży, likwidacji sklepów, po ekspozycyjny i z licytacji komorniczych. Pochodzą z różnych dystrybucji krajowych, a ich cena jest do 60% niższa niż w sklepach. W naszym sklepie sprzedajemy produkty dwóch klas: A+ oraz A (najwyższe klasy tego typu urządzeń charakteryzuje je idealny stan wizualny oraz techniczny)
6.Czy produkty są sprawne technicznie?
Oczywiście, każdy produkt jest sprawny. Wszystkie produkty zanim trafią do sprzedaży w naszym sklepie są sprawdzane przez wykwalifikowanych techników. Oferowane towary są sprawne i gotowe do użytkowania.
7.Czy produkty są używane, testowane?
Produkty outlet (A+ / A) są testowane, natomiast żaden z nich nie jest logowany do sieci, nie są logowane do iCloud itd. Produkty klasy A+ i A są sprawdzane przez techników nim trafią do sprzedaży.
8.Czy produkty są uszkodzone, porysowane?
Klasa A+ jest pozbawiona większych skaz. W naszym sklepie nie oferujemy produktów uszkodzonych. Jeśli nie ma w opisie takich informacji produkt nie posiada większych wad.
9. Czy produkty są kompletne, są wszystkie akcesoria?
Zawsze informujemy w opisie o ewentualnym braku ważnych elementów produktu. Jeśli takiej informacji nie ma to znaczy, że produkt jest kompletny.
Telefony Apple sprzedajemy wraz z opakowaniami zastępczymi oraz akcesoriami w postaci wysokiej jakości zamienników, które posiadają certyfikaty producenta, przez to cena tych produktów jest dużo niższa. Prowadzimy także sprzedaż z oryginalnym pudełkami Appla co jest uwzględnione w cenie produktu.
Telefony Innych producentów są sprzedawana w oryginalnych opakowaniach, lub jest to wyszczególnione w zakładce ” dodatkowe informacje” danego produktu.
10. Ile procent ma bateria?
Bateria ze względu na to że telefony są powystawowe jest w bardzo dobrej kondycji, bateria nigdy nie ma mniej jak +-85% zużycia.
11. Dlaczego cena nie podlega negocjacji?
Sprzedajemy urządzenia w pełni oryginalny i pełnowartościowe, dbamy o potrzeby klienta dlatego sprzedajemy towar, z którego w 99% przypadków klient jest zadowolony. Ceny oferowane na naszych aukcjach są najbardziej atrakcyjnymi cenami tej klasy (A+ / A) telefonów w Polsce.
12. Czy w urządzeniach jest język polski?
Tak oczywiście, w każdym urządzeniu jest do wyboru język polski.
13. Co z gwarancją?
Na każdy oferowany przez nas przedmiot jest udzielana gwarancja 6 miesięcy. Informacja ta jest zawsze zawarta w „dodatkowych informacjach” przedmiotu.
14. Czy wysyłka jest w pełni darmowa?
Tak, wysyłka na terenie kraju niezależnie od formy płatności ( pobranie, przedpłata) jest darmowa- dotyczy wszystkich telefonów i poszczególnych akcesoriów.
15. Jaka firma kurierska dostarcza wysyłki?
Współpracujemy z firmami DPD oraz InPost.
16. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Tak oczywiście, osoby fizyczne mają 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny zwrotu.
Płatność i dostawa
1. Wysyła towaru zamówionego do godziny 12:00 jest realizowana najczęściej w tym samym dniu, po tej godzinie towar jest wysyłany następnego dnia roboczego.
2. Jeżeli z jakiegoś powodu dostawa miałaby się opóźnić klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
3. Dostawa telefonów w naszym sklepie jest darmowa niezależnie od sposobu płatności.
4 .Dostawa akcesoriów zakupionych oddzielnie (bez telefonu), jest odpłatna.
5. Przyjmujemy płatności przelewem tradycyjnym, przelew online, lub za pobraniem kurierskim.
6. Każda przesyłka jest ubezpieczona.
Zwroty
- Czas na odstąpienie od umowy 14 dni
2. Do paczki zwrotnej należy dołączyć ORYGINAŁ dowodu zakupu, oraz wypełniony formularz zwrotu z podpisem.
( link do formularza: https://www.ilovephone.pl/wp-content/uploads/2019/02/formularz-zwrotu.pdf )
3. Towar należy odesłać w terminie do 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy.
4. Należności zostaną zwrócone w terminie do 14 dni od otrzymania towaru wraz z formularzem odstąpienia oraz oryginałem dowodu zakupu, w przypadku braku kompletu czas ten może się wydłużyć.
5. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
6. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem.
7. Koszt zwrotu pokrywa sprzedający.
Gwarancja i serwis
1. 12 miesięcy gwarancji naliczanej od daty sprzedaży urządzenia, chyba że zostało inaczej zaznaczone w szczegółach przedmiotu.
2. Gwarancja realizowana jest przez nasz sklep za pośrednictwem autoryzowanych serwisów.
3. Naprawy gwarancyjne są realizowane w najszybszym możliwym czasie.
4. 99% reklamacji zostaje rozpatrywanych pozytywnie.
5. Oferujemy również pełne wsparcie po zakupowe.
6. Oferujemy również serwis po gwarancyjny w specjalnych cenach tylko dla naszych klientów.
7. Serwisujemy urządzenia tylko i wyłącznie na oryginalnych częściach.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Konsultacje i zamówienia telefoniczne
+48 512 996 111
Poniedziałek 8:00 – 18:00
Wtorek 8:00 – 18:00
Środa 8:00 – 18:00
Czwartek 8:00 – 18:00
Piątek 8:00 – 18:00
Sobota, Niedziela 8:00-15:00